יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

בואו להגשים חלום עם שפי שמחון...

גלגלי עזר למבוגרים? תשכחו מזה...


לימוד רכיבה על אופניים למבוגרים

בית הספר לרכיבה של שפי שמחון מזמין אתכם המבוגרים שעדיין לא למדו לרכוב על אופניים לקורס מזורז מבטיח ובטוח שבו תוכלו גם אתם ללמוד לרכוב על אופניים אחת ולתמיד!
שפי שמחון (38) פיתח שיטה ייחודית ומצליחה עבור מבוגרים ללימוד רכיבה על אופניים ומנהל את בית הספר לרכיבה שלו בתל אביב בפארק הירקון מתחם הספורטק למעלה מ 8 שנים ברציפות ובהצלחה רבה.

שיטת הלימוד היא ייחודית כאשר השיעור מתבצע ע"י" מדריך צמוד שרוכב על רולרבליידס לצד התלמיד ותומך בו עד לרכישת המיומנות המלאה תוך כדי תמיכה פיזית ונפשית. בשיטה זו מספר שמחון מאות תלמידים מבוגרים כבר למדו אצלנו ורוכבים היום להנאתם בצורה נכונה ובטוחה על אופניים.


שפי מספר: "מניסיוני הרב של לימוד המון מבוגרים לרכוב על אופניים, כדאי מאוד לא לוותר ולהאמין שזה אפשרי. מבוגרים רבים מגיעים לשיעורי הרכיבה עם ציפיות נמוכות ומסיימים תוך זמן קצר כרוכבים בטוחים ומנוסים ושומרים על קשר ומעדכנים על רכיבות קבוצתיות שלהם ויש כאלה שמגיעים אפילו לרכיבות תחרותיות, אז אני אומר הכול בראש אל תוותרו על החלום.

היכן מתקיימים השיעורים

שיעורי הרכיבה מתקיימים בפארק הירקון בתל אביב. יש להגיע עם חיוך, את האופניים והקסדה תקבלו מאתנו למהלך השיעורים. רוב המבוגרים מסתפקים ב-4 שיעורים בלבד כדי לצלוח את המשימה.

לתאום שיעור התקשרו 052-3461172
לאתר של שפי שמחון  http://www.shefisimhon.co.il/



אין תגובות: