יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

לימוד רכיבה על אופניים לילדים למה זה כדאי

לימוד רכיבה על אופניים לילדים


המושג לימוד רכיבה על אופניים לילדים עם מדריך צמוד מקובל היום אצל הורים רבים שנחשפו לחידוש הזה. האפשרות להעביר לילד הדרכה מקצועית ברכיבה על אופניים הופכת את תהליך רכישת המיומנות ברכיבה, לבטוחה ומהנה יותר. הילדים לומדים לרכוב על אופניים בשליטה מלאה תוך כדי רכיבה נכונה ובטוחה. בנוסף הם נחשפים לסיטואציות חדשות במהלך השיעור ולומדים כיצד לתפקד בהם בצורה הטובה ביותר ובזמן אמת.

למה ללמד ילדים לרכב על אופניים בעצם?


כולם יודעים שדור הילדים הנוכחי אוהב להיות בבית – לשחק במחשב, לבלות המון בפייסבוק ולצפות בטלוויזיה. המצב הזה מטריד הורים רבים ובמיוחד כשהם נזכרים באופן בו הם בילו בילדותם – משחקי חוץ, הבנות בתופסת והבנים בכדורגל או בכל דבר אחר, אך ההבדל החשוב הוא על הפעילות הגופנית השוטפת שנהגו בדורם לעשות מבלי לשים לב למאמץ, אלא רק להתרכז בכיף של המשחק. אין ספק שזה נכון ובריא לעסוק בפעילות גופנית וכשמסתכלים על הרבה ילדים היום ניתן די מהר להבחין במי פעיל גופנית ומי לא. רכיבה על אופניים עשויה לעודד ילדים רבים לצאת מן הבית ולשמור על רמת כושר טובה.

פעילות גופנית שוטפת, תהפוך את חיי הילדים לבריאים יותר, מהנים יותר ומעניינים יותר. מה גם שרכיבה על אופניים היא דרך נפלאה לעודד חברויות חדשות והידוק קשרים חברתיים בנוסף לפעילות גופנית ושמירה על הכושר.


ההתגברות על הפחד מלימוד רכיבה על אופניים לילדים


לא מעט ילדים נמנעים מרכיבה על אופניים בגלל הפחד. זה לא סוד שרבים מהילדים מפחדים ליפול מהאופניים בזמן רכיבה ולאבד את השליטה. בסיום לימוד רכיבה על אופניים לילדים ניתן להבחין בביטחון העצמי של הילד שעולה אוטומטית הן בפן החברתי והן בפן האישי. הילד מרגיש שכמו כולם הוא הצליח להתגבר על הפחד שזה דבר חשוב ביותר. הילד חש ונהנה מתחושת המסוגלות ומוכיח לעצמו שגם הוא יכול ושהוא לא נשאר מאחור.

לימוד רכיבה על אופניים לילדים תכלס!


שיעורי לימוד רכיבה על אופניים לילדים מתקיימים במרכז הארץ. בפארק הירקון בתל אביב או בפארק הרצלייה החדש. השיעורים אורכים 45 דקות ומתבצעים עם מדריך צמוד אחד על אחד בלבד. לא משתמשים בגלגלי עזר בזמן שיעורי הרכיבה בשום שלב של התהליך. המדריך רוכב על רולרבליידס לצד הילד במהלך השיעור ונשאר צמוד אליו תוך כדי תמיכה טכנית ומנטאלית עד להעלאת הביטחון העצמי של הילד. וזה קורה מהר מאוד. לרוב בשיעור או שניים בלבד.
השיעורים מותאמים לקצב התקדמותו של הילד ובלי לחץ. לא מעט ילדים פוחדים נורא להיכשל לכן אנו מלמדים אותם רכיבה על אופניים בצורה הדרגתית ותוך כדי הקשבה לצרכים שלהם ועי" עידוד מתמיד.
בדרך זו הילד ידע לרכוב על אופניים בצורה טובה בטוחה ומהנה ויוכל להתאים את עצמו לתנאי הדרך ולהיות בטוח.


אין תגובות: