יום חמישי, 23 בפברואר 2012

לימוד רכיבה על אופניים בכל גיל!

לימוד רכיבה על אופניים

לימוד רכיבה על אופניים, בכל גיל, טומן בחובו פוטנציאל אדיר לשיפור איכות החיים:
• לא להצטרך יותר לקום שעה או שעתיים מוקדם מדי כדי להגיע לעבודה בפקקים של הבוקר
• לפגוש חברים או לצאת עם המשפחה ליום כיף בלי להזיז את האוטו מהחניה שסופסוף מצאת ובלי לשלם על מונית
• לנצל את הזמן הפנוי לפעילות ספורטיבית ממריצה שאפשר לעשות בכל מקום
לימוד רכיבה על אופניים בשביל הנשמה
הנ"ל הן רק חלק מהסיבות הפרקטיות להגיע לקורס פרטי של לימוד רכיבה על אופניים, רבים מאיתנו היו רוצים ללמוד לרכב פשוט בשביל עצמנו – בשביל ההרגשה הטובה שרכיבה על אופניים מכניסה לחיים.

אנחנו אומנם כבר לא ילדים, אבל הזדמנות נפלאה לעשות טיול בחוץ, באוויר הפתוח, להשתעשע בפארקים ולהרגיש את הרוח מצליפה לנו בעדינות בפנים יכולה לעשות לנו את היום, אם היינו יודעים לרכב על אופניים זאת אומרת.

חלקנו חולמים ללמוד לרכב כבר מגיל צעיר אבל מסיבות כאלו ואחרות זה פשוט לא התאפשר – לא היה לנו זוג אופניים, לא הצלחנו להשתלט על אופניים בלי גלגלי עזר ולשמור על האיזון הנדרש, להורים לא היה זמן ללמד ועוד. בגילנו אנחנו אולי מתביישים לבקש עזרה בלימוד וזה בשילוב עם הפחד לא להצליח ללמוד ולעשות מעצמנו צחוק גורם לרבים מאיתנו לוותר ולפספס את החוויה המעשירה של רכיבה על אופניים.

בדיוק בשביל אלו שרוצים אבל מתביישים או מפחדים מוצע קורס ללימוד רכיבה על אופניים עם מורה פרטי. כבר אין סיבה לפספס, נגמרו התירוצים ואפשר ללמוד מיומנות חדשה שנשתמש בה לא רק כדי לקדם את עצמנו בחיים, אלא פשוט כדי ליהנות ולהרגיש שלמים.

ללמוד לרכב על אופניים אצל מורה לרכיבה – איך זה עובד?
תוך 3-5 שיעורים כל אחד מאיתנו יוכל לעבור קורס מזורז של לימוד רכיבה על אופניים ולהפוך מאדם רגיל שמעולם לא למד לרכב, לרוכב מוצלח שיודע לרכב בביטחון כאילו נולד עם אופניים מחוברות לרגליים.

האם זה באמת כל כך פשוט?
מוטיבציה היא המפתח ללימוד מוצלח, ואם יש לכם מוטיבציה ללימוד רכיבה, המורה ישלים אתכם ויוסיף את הידע והניסיון שלו בלימוד רכיבה בכדי שאתם תהפכו את הפוטנציאל הלא ממומש שלכם למציאות ותדעו לרכב.

איך זה עובד?
אתם נפגשים עם המורה בפארק, לומדים את הכללים מתגברים יחדיו על המכשולים הפסיכולוגיים שמנעו מכם לרכב עד כה – בין אם זה בושה, חוסר ביטחון או חוסר שליטה ואז עולים על זוג אופניים ומתחילים לרכב.
אל דאגה, לא זורקים אתכם למים בלי מצופים – המורה מלווה אתכם על רולרבליידס לאורך כל נסיעה ומתקן אתכם כך שלא תיפלו ותצליחו לבד להתחבר לאופניים ולשלוט בהם.
שפי שמחון

אין תגובות: