יום ראשון, 24 בינואר 2016

חלום על אופניים

חלום על אופניים
פתאום בלי פחד ובלי שום חשש מנפילה מצאתי את עצמי רוכבת על אופניים... טסה על שבילי הפארק כשהשער שלי מתנופף לו ברוח הנעימה. עוקפת חותכת מאיצה ומחייכת, מדוושת בלי הפסקה ונהנית מכל רגע, רק אני והאופניים הלבנים שלי. בעוד אני מאיצה בירידה מטורפת התחלתי להרגיש שאני ממריאה לשמיים, התנתקתי מהאדמה בקלילות והאופניים התחילו לשוט כמו ציפור לעבר העננים, זה היה חלום כל כך כיפי אך לעולם לא אוכל לתאר עד כמה באמת... מה זה אומר? חשבתי לעצמי המון על החלום ובחרתי בסיבה הפשוטה ביותר, אני בכלל לא יודעת לרכוב על אופניים...אף  פעם לא ידעתי ואף פעם לא אדע, כך לפחות חשבתי עד שהגעתי לשפי שמחון מגשים החלומות J


עם ערימות של פחד חוסר ביטחון עצמי וחוסר מוטיבציה הגעתי לשפי כדי להוכיח לעצמי שלמרות החלום המדהים שהיה לי, איתי זה לא ילך, אני לעולם לא אוכל ללמוד לרכוב על אופניים. "בואי תעלי תסתכלי קדימה ותדוושי" כן ממש אמרתי לו תוך שנייה אני נופלת אם אני עולה..."בואי ננסה לאט בקצב שלך בלי לחץ" טוב בוא נגמור עם זה, אחוזת רעד בכל הגוף התחלתי לדווש לאט, "זה לאט מדי, תגבירי את הקצב" ואז פתאום העזתי לדווש כמו שצריך ומיד הרגשתי שזה יותר נכון, לאחר כמה הפסקות וניסיונות זה התחיל להרגיש לי פחות מאיים, ואז נזכרתי בחלום מה שגרם לי להאמין בעצמי שאני כמו כל ילדה בת 5 גם מסוגלת לרכוב על אופניים. המשכנו להתאמן עוד ועוד ושפי שילב תרגילים שמאוד העלו לי את השליטה באופניים. היום לאחר כשנה וחצי שסיימתי את שיעורי הרכיבה שלי אני יכולה לספר שאחד הדברים שאני הכי אוהבת ועושה כמעט בכל יום זה לרכוב על אופניים. הפעם בלי לחלום ובלי לעוף בשמיים, אלא על הקרקע על שבילי האופניים ובכל מקום שרק בא לי. אם אתם מבוגרים שמפחדים ללמוד לרכוב על אופניים אך בתוך תוכם עדיין רוצים, אני ממליצה לכם מכל הלב לפנות לשפי כי הוא עושה עבודה מדהימה עם מבוגרים, מניסיון אישי אל תוותרו על החלומות שלכם J אני.

אין תגובות: