יום שלישי, 3 במרץ 2009

קצת על התלמידים שלי

כמה דברים מעניינים שעולים לי בראש:

* יש הבדל בין גברים לנשים שמגיעים ללמוד רכיבה: גברים לחוצים ושומרים על פאסון, מנסים להפגין שליטה למרות שהם משקשקים. נשים מודות שהן חוששות אך מניחות לפחד להשתחרר.
* לימדתי את אמא שלי, אשה בת -54- לרכוב.
* תלמידה שמעולם לא עלתה על האופניים אחרי שיעור אחד רכבה. יש אנשים שזה בא להם בטבעיות. הם מגלים שהם מסוגלים לרכוב מבלי שהיו מודעים לכך.
* ילדות המגיעות מרקע של מחול (שם מפתחים שליטה על הגוף) מצליחות ללמוד לרכוב מהר יותר מבנים כי הן מפעילות פחות כוח שמייצר התנגדות.

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

* התלמיד הכי מבוגר שלי היה בן 73 והתלמיד הכי צעיר בן 5
* פתיחת דלתות לכיוונים אחרים בחיים. תלמידה שלי סיפרה לי שאחרי כמה שיעורים עזבה את הפסיכולוג שלה.
* "אתה במקצוע שלי", אמרה לי פסיכולוגית שהגיע אלי "ללמוד לרכב על אופניים", "זה סוג של קואצ'ינג".
* מורה ליוגה מנוסה וידועה למדה אצלי אך התקשתה להשתחרר וליהנות , אחרי מספר שיעורי רכיבה על אופניים רוכבת נהדר.
* משפחה רוכבת. לימדתי אב ושני בניו.
* רכיבת שטח שלי שנגמרה בנס עם קסדה סדוקה שהצילה את חיי- שינתה את תפיסתי. אני מקפיד להשריש לתלמידים את חשיבות הקסדה ברכיבה.

למכתבי תודה מתלמידים רבים שלנו לחצו כאן

אין תגובות: